Υπηρεσίες
Η διαρκής λειτουργία κάθε επιχείρησης βασίζεται στην αποτελεσματική λειτουργία του λογιστικού της συστήματος. Αυτό συνεπάγεται την εκπλήρωση των απαιτήσεων, τη διατήρηση της συνέπειας, την προώθηση της οργάνωσης και την έγκαιρη παροχή σχετικών πληροφοριών για τη διευκόλυνση της έγκαιρης και τεκμηριωμένης λήψης αποφάσεων για το μέλλον της επιχείρησης.
Στο γραφείο μας, την επιμέλεια του λογιστηρίου έχει η Παπούτη Μαρίνα απόφοιτη του τμήματος λογιστικής και χρηματοοικονομικής του ΑΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας. Το λογιστικό τμήμα επανδρώνεται με την Τιμούδα Μαρία, απόφοιτη του τμήματος λογιστικής και χρηματοοικονομικής του ΑΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας. Με πολυετή εμπειρία στον χώρο και γνώση των τελευταίων πιστοποιημένων λογιστικών προγραμμάτων που διαθέτουμε στοχεύουν πάντα στην παροχή κορυφαίας λογιστικής υποστήριξης. Δεσμευόμαστε να προσφέρουνε σύγχρονες λύσεις, ασφαλείς υπηρεσίες και άμεση βοήθεια για να εκπληρωθούν οι καθημερινές σας απαιτήσεις.
Ενδεικτικές υπηρεσίες λογιστικής υποστήριξης:
✔ Τήρηση απλογραφικών και διπλογραφικών βιβλίων μηχανογραφικά, στα
γραφεία μας ή στην έδρα της επιχείρησης, σύμφωνα με τα ΕΛΠ ή τα ΔΛΠ.
✔ Συστάσεις, Ενάρξεις, Μεταβολές, Συγχωνεύσεις, Διακοπές, Εκκαθαρίσεις
Εταιριών.
✔ Διεκπεραίωση όλων των συναλλαγών με το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ., Ασφαλιστικοί
Οργανισμοί, ΓΕ.ΜΗ., Περιφέρεια και Επιμελητήρια).
✔ Εποπτεία της επιχείρησης στην έδρα της, σε εβδομαδιαία βάση.
✔ Άμεση ενημέρωση του επιχειρηματία.
✔ Οργάνωση και επίβλεψη εσωτερικού λογιστηρίου επιχειρήσεων.
✔ Προοδευτική ενημέρωση αποτελεσμάτων κάθε μήνα, τρίμηνο, εξάμηνο, έτος.
✔ Σύνταξη και υποβολή δηλώσεων παρακρατούμενων φόρων (ΦΠΑ, ΦΜΥ,
ΦΕΕ).
✔ Σύνταξη Οικονομικών καταστάσεων τέλους χρήσης.
Ως επιχειρηματικοί σύμβουλοι, φέρνουμε μια μοναδική οπτική στο τραπέζι ως
συνάδελφοι επιχειρηματίες. Αυτό μας επιτρέπει να κατανοήσουμε πραγματικά τις ανάγκες και τις προκλήσεις σας σε προσωπικό επίπεδο. Με αυτήν την κοινή εμπειρία, είμαστε καλά εξοπλισμένοι για να σας παρέχουμε εξατομικευμένες λύσεις για να ξεπεράσετε οποιαδήποτε εμπόδια.
Η ομάδα μας συλλέγει και ελέγχει τα οικονομικά δεδομένα των επιχειρήσεων σε
εβδομαδιαία βάση, χρησιμοποιώντας προγνωστική ανάλυση για να σας καθοδηγήσει σε τεκμηριωμένες επιχειρηματικές αποφάσεις. Αυτή η προσέγγιση μας δίνει τη δυνατότητα να μειώσουμε αποτελεσματικά τη φορολογική και ασφαλιστική σας επιβάρυνση. Αξιοποιώντας την πλήρη κατανόηση της υφιστάμενης νομοθεσίας, αξιοποιούμε τις διατάξεις της προς όφελός σας. Διαθέτουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία, διακριτικότητα και επαγγελματισμό για να χειριστούμε τέτοιες καταστάσεις. Με την εκτεταμένη 20ετή εμπειρία μας, εγγυόμαστε απόλυτη εμπιστευτικότητα και εφαρμόζουμε σχολαστικές στρατηγικές για να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για την περίπτωσή σας.
Ενδεικτικά η υπηρεσία Φορολογικού Σχεδιασμού περιλαμβάνει:
✔ Φοροτεχνικός Σχεδιασμός και Στρατηγική αποφυγής υπερβάλλουσας
φορολόγησης
✔ Διαγνωστικός έλεγχος προηγούμενων ετών και υφιστάμενης κατάστασης
επιχείρησης. Λύσεις διόρθωσης λαθών και προβλημάτων
✔ Φορολογία εισοδήματος νομικών και φυσικών προσώπων
✔ Κάλυψη τεκμηρίων, πόθεν έσχες, επιστροφή ΦΠΑ
✔ Χειρισμός ειδικών περιπτώσεων φορολογικών ελέγχων εντοπισμού
εισοδημάτων
✔ Υποστήριξη κατά τη διενέργεια φορολογικών ελέγχων και εκπροσώπηση
ενώπιον των φορολογικών αρχών
✔ Φάκελοι και πίνακες τεκμηρίωσης ενδοομιλικών συναλλαγών
Η έκδοση μισθοδοσίας, γνωστή ως μία από τις πιο απαιτητικές και απαιτητικές
υπηρεσίες, απαιτεί ολοκληρωμένη κατανόηση της εργατικής και ασφαλιστικής
νομοθεσίας. Αυτό το νομοθετικό πλαίσιο μπορεί να είναι πολύ περίπλοκο, δυσνόητο και συχνά ξεπερασμένο, καθώς ορισμένοι νόμοι προήλθαν από ένα μακρινό παρελθόν, όταν οι επιχειρήσεις λειτουργούσαν υπό εντελώς διαφορετικές συνθήκες και απαιτήσεις. Αν και η εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος ΕΡΓΑΝΗ αμβλύνει την ανάγκη για φυσική ουρά στις υπηρεσίες του ΔΥΠΑ και της Επιθεώρησης Εργασίας, παρέχοντας ηλεκτρονική προσβασιμότητα, ο νομοθέτης μείωσε στη συνέχεια τις προθεσμίες υποβολής διαφόρων εγγράφων όπως προσλήψεις, συμβάσεις, συνταξιοδοτήσεις και προγράμματα εργασίας.
Αυτό, σημαίνει ότι υπάρχει ένα στενό χρονοδιάγραμμα εντός του οποίου πρέπει να διασφαλιστεί η συμμόρφωση. Γι’ αυτό το λόγο το τμήμα έκδοσης και διαχείρισης μισθοδοσίας, είναι άρτια εξειδικευμένο με επικεφαλή την Μαραγκάκη Ευδοκία – Εύη – απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, που διαθέτει μεγάλο γνωσιακό υπόβαθρο της σχετικής νομοθεσίας, καθώς και πολυετή εμπειρία στην έκδοση μισθοδοσίας.
Δείχνοντας την εμπιστοσύνη σας σε εμάς, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι δεν θα
αντιμετωπίσετε δαπανηρά ζητήματα που προκύπτουν από διαφωνίες για
ασφαλιστικές εισφορές κατά τη διάρκεια των ελέγχων του ΕΦΚΑ.
Επιπλέον, το άρτια στελεχωμένο τμήμα μισθοδοσίας μας δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσουμε άμεσα τις αλλαγές που μπορεί να χρειαστείτε. Αυτό εξαλείφει αποτελεσματικά τον κίνδυνο απροσδόκητων κυρώσεων κατά τη διάρκεια αιφνιδιαστικών επιτόπιων ελέγχων, παρέχοντάς σας ηρεμία.
Ενδεικτικά οι υπηρεσίες που προσφέρουμε:
✔ Δημιουργία και τήρηση ολοκληρωμένου αρχείου μισθοδοσίας στην εταιρία
✔ Έλεγχος ορθότητας προηγουμένων ετών στην έκδοση της μισθοδοσίας, στην
ασφαλιστική απεικόνιση των εργαζομένων, στην ύπαρξη και τον τύπο
συμβάσεων εργασίας, στις προθεσμίες κατάθεσης εγγράφων κλπ.
✔ Κατάθεση στο ΕΡΓΑΝΗ όλων των εγγράφων που αφορούν στη σύννομη
απασχόληση του προσωπικού, προσλήψεις, αποχωρήσεις, τροποποιητικά
προγράμματα εργασίας, συμβάσεις μερικής απασχόλησης, λήξη σύμβασης,
καταγγελίες σύμβασης, προγράμματα εργασίας και τροποποιητικούς πίνακες
προγραμμάτων, ετήσιων πινάκων απασχόλησης, βιβλίων αδείας κλπ.
✔ Συλλογή και Επεξεργασία όλων των στοιχείων μισθοδοσίας για τον μηνιαίο
υπολογισμό
✔ Αποστολή μισθοδοτικών καταστάσεων, λογιστικού άρθρου με το κλείσιμο
του μήνα
✔ Αποστολή εξοφλητικών αποδείξεων πληρωμής των εργαζομένων τέλος του
μήνα ανά κατάστημα και υπάλληλο, με ανάλυση αποδοχών μηνός
✔ Δημιουργία και αποστολή αρχείου πληρωμής εργαζομένων στην τράπεζα για
την εξόφληση της μισθοδοσίας
✔ Σύνταξη και υποβολή καταστάσεων ασφάλισης ταμείων κυρίας ΑΠΔ και
επικουρικής ασφάλισης
✔ Συμμετοχή της εταιρείας σας σε επιδοτούμενα προγράμματα εργασίας μέσω
ΔΥΠΑ
✔ Εκπροσώπηση της εταιρείας σας στο ΣΕΠΕ, ΙΚΑ, ΔΥΠΑ προς επίλυση
διαφορών εργατικής φύσης
✔ Σενάρια υπολογισμού κόστους μισθοδοσίας, λύσεις μείωσης του κόστους
απασχόλησης
1. Ίδρυση Εταιριών
Η ίδρυση μιας εταιρείας (ατομική επιχείρηση, Ο.Ε., Ε.Ε. Ι.Κ.Ε., Α.Ε.) αποτελεί πλέον μια στρατηγική απόφαση. Το καταστατικό μιας εταιρείας, μαζί με την ακριβή υποβολή αιτήσεων και τον ολοκληρωμένο χειρισμό των επίσημων διαδικασιών, είναι καθοριστικοί παράγοντες όσον αφορά την έναρξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.
Ειδικότερα, κατά τη σύσταση μιας εταιρείας, το χρονοδιάγραμμα, η δομή μετοχών, οι σχέσεις μεταξύ μετόχων και διευθυντικών στελεχών είναι όλα κρίσιμα ζητήματα. Η εξειδικευμένη ομάδα μας είναι αφοσιωμένη στην παροχή υποστήριξης σε αυτούς τους τομείς, με στόχο την πρόληψη λαθών και παραλείψεων που θα μπορούσαν να έχουν σημαντικές επιπτώσεις στο μέλλον.
2. Μετατροπή νομικής μορφής επιχειρήσεων
Βοηθάμε τους επιχειρηματίες να επιλέξουν την πιο συμφέρουσα νομική μορφή για την επιχείρησή τους, παρέχοντας ολοκληρωμένη καθοδήγηση σε όλη τη διαδικασία μετάβασης. Από λογιστικά και φορολογικά ζητήματα έως λειτουργικές πτυχές, διασφαλίζουμε την απρόσκοπτη μετάβαση σε κάθε επίπεδο. Επιπλέον, το συμβουλευτικό μας τμήμα δεσμεύεται να εφαρμόσει τη μετάβαση στη νέα νομική μορφή με μέγιστη αποτελεσματικότητα για να διασφαλίσει μια ομαλή και επιτυχημένη μετάβαση.
3. Τακτικές και έκτακτες συναλλαγές με δημόσιους φορείς
Το τμήμα εξωτερικών υποθέσεων μας αναλαμβάνει την ευθύνη του χειρισμού τόσο των συνηθισμένων όσο και των έκτακτων υποχρεώσεων για λογαριασμό των πελατών μας σε διάφορες δημόσιες υπηρεσίες. Στόχος μας είναι να εξοικονομήσουμε πολύτιμο χρόνο για τους επιχειρηματίες. Αναλαμβάνοντας γραφειοκρατικά θέματα, δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να επικεντρωθούν αποκλειστικά στις βασικές επιχειρηματικές τους δραστηριότητες. Με την εκτεταμένη τεχνογνωσία μας στη διαχείριση των δημόσιων υπηρεσιών και την πλοήγηση σε γραφειοκρατικές διαδικασίες, η υπηρεσία μας ξεχωρίζει ως η επιτομή της αποτελεσματικότητας.
4. Κατοχύρωση και προστασία εμπορικού σήματος
Το εμπορικό σήμα, ως ξεχωριστό χαρακτηριστικό, εξυπηρετεί τα καλύτερα
συμφέροντα του ιδιοκτήτη του, λειτουργώντας ως εργαλείο για την επέκταση της πελατειακής του βάσης. Με την καταχώριση ενός εμπορικού σήματος, αυτό
καθίσταται «περιουσιακό στοιχείο πνευματικής ιδιοκτησίας» που ανήκει
αποκλειστικά στον δικαιούχο, αποτρέποντας τη μη εξουσιοδοτημένη χρήση από
τρίτους.
Προσφέρουμε μια ολοκληρωμένη σειρά υπηρεσιών για την υποστήριξη των αναγκών σας για εμπορικά σήματα, όπως:
✔ Πλήρης έλεγχος και ανάλυση για την εξασφάλιση μοναδικότητας.
✔ Ταξινόμηση του εμπορικού σήματος σε κατάλληλες κατηγορίες.
✔ Νομικός προέλεγχος για επαλήθευση διαθεσιμότητας.
Το γραφείο μας έχει στη διάθεση του οργανωμένο τμήμα αξιόπιστων συμβούλων που βοηθά άτομα, επιχειρήσεις και οργανισμούς να πλοηγηθούν στον περίπλοκο κόσμο των οικονομικών. Με την εξειδίκευσή του επικεφαλή και καταρτισμένου
οικονομολόγου Πάγκαλου Κωνσταντίνου, απόφοιτου του τμήματος Στατιστικής & Ασφαλιστικής επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κύριου επικεφαλή του γραφείου, προσφέρει εις βάθος γνώση στις χρηματοπιστωτικές αγορές, επενδυτικές στρατηγικές και στη διαχείριση κινδύνου. Προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις προσαρμοσμένες στις μοναδικές ανάγκες και περιστάσεις κάθε πελάτη, βοηθώντας στη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων σχετικά με τον προϋπολογισμό, τις επενδύσεις, τον προγραμματισμό συνταξιοδότησης και πολλά άλλα. Λειτουργεί ομαδικά με τους υπόλοιπους συνεργάτες – συναδέλφους επιμελώς με στόχο τη βελτιστοποίηση της οικονομικής απόδοσης, τον μετριασμό των κινδύνων και τη μεγιστοποίηση των αποδόσεων.
Με την καθοδήγησή τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να πλοηγηθούν στην
πολυπλοκότητα της χρηματοδότησης με σιγουριά, πραγματοποιώντας τελικά τα
οικονομικά τους Επιχειρηματικά Πλάνα (Business Plan).
Ανάμεσα στα διάφορα εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα χρηματοδότησης
επενδύσεων (ΕΣΠΑ, ΔΥΠΑ, LEADER), αξιολογούμε και προτείνουμε την
καταλληλότερη πηγή χρηματοδότησης για το έργο σας, λαμβάνοντας υπόψη
παράγοντες όπως το ύψος της επένδυσης, ο τομέας δραστηριότητας και η τοποθεσία εγκατάστασης.
Με βάση τις συγκεκριμένες περιστάσεις σας, σας καθοδηγούμε στη μετατροπή της ιδέας σας σε μια άψογη επιχειρηματική πρόταση, κοινώς γνωστή ως επιχειρηματικό σχέδιο και παρέχουμε υποστήριξη σε όλη τη διαδικασία υλοποίησης μέχρι να ολοκληρωθεί επιτυχώς η επένδυση και να εξοφληθεί η δημόσια επιχορήγηση.
